تبیلغات رایگان بهمن 91 - پرندگان پاراگلایدر شازند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرندگان پاراگلایدر شازند

با سلام

به اطلاع کلیه دوستان و دوستداران ورزش رنگارنگ پاراگلایدر و پاراموتور میرساند ؛ بنا به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند و با تلاشهای ریاست محترم و زحمتکش و باکلاس این اداره - برادر اسماعیل علیخانی - جهت همایش پیاده روی خانوادگی شهر توره در روز جمعه 910222 که در محل تفریحی و دیدنی سرآب پنجعلی توره از ساعت 8 تا 11 روز مذکور برگزار گردید ، از خلبانان خوب پاراموتور جهت اجرای برنامه های پروازی دعوت بعمل آمد و این عزیزان از ساعت 9 تا 11 در هوایی تقریباً قابل قبول بر فراز جاده اراک جنوب و دشتهای پهناور و باصفای مجاور شهر توره و برخی اوقات بر فراز شهر بسیار جالب و قشنگ توره ، با پاراموتور تعداد 3سه سورتی پرواز داشتند. علاوه بر پرواز پاراموتور ، حضور دوستان سوارکار از شازند و بخصوص حضور هنرمندان عزیز صداوسیمای شبکه آفتاب - مرکز اراک - با حضور دوست عزیزمان آقای حاجی آبادی که از افتخارات سیمای استان میباشند و در اکثر برنامه های ورزشی بخصوص ورزش های هوایی از حامیان و مشوقین ما هستند و باعث دلگرمی ما می شوند نیز بر جذابیتهای این همایش افزوده بود. در پایان از بذل عنایت و دعای خیر مردم شهر توره و روستاهای اطراف که با حضور خود در محل تیک آف و لند ، ما را مورد لطف خود قرار دادند ، از تلاشها و پذیرایی ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند ، بخصوص از زحمات دوست عزیزم محمود و اسماعیل طاهرمیرزایی که قبول زحمت کردند ، دعوت مارا پذیرفتند و از تهران تشریف آوردند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.


نوشته شده در چهارشنبه 91/11/11ساعت 2:13 عصر توسط گروه پروازی شهدای گمنام شازند نظرات ( ) |

سلام

 

به اطلاع دوستان عزیزم میرسونم ؛ روز پنجشنبه 910228 مقارن ساعت 8صبح از امامزاده عبدالله(ع) سورانه بهمراه دوستان عزیزم محمد بیگی بچه بازنه و احمد اکبری بچه هفته ، به سمت ارتفاع کوتاهی که زیر دست قله شهباز - قله شهباز بلندترین ارتفاع استان مرکزی است - و بالای امامزاده قرار دارد حرکت کردیم.

پس از نیم ساعت پیاده روی ، به محل مناسبی در ارتفاع 2388متری از سطح دریا رسیدیم ، باد روبرو با تغییرات مختصری حدود 10کیلومتر در ساعت میرسید و هوا گویای این بود که در حال خراب شدن است البته نه برای نیم ساعت آینده بلکه برای ساعات دیگر.

پس از باز کردن بال و چک کردن آن حدود ساعت 9.5 به روش ریورس تیک آف کردم و پس از 8دقیقه پرواز کنار جاده آسفالت مواصلاتی امامزاده فرود آمدم که با کمک دووستانم عبدالرزاق عابدی و هادی اکبری بال را جمع کردیم و پرواز به پایان رسید. از همه دوستانم که بنده را همراهی و یاری کردند صمیمانه سپاسگذارم. دوستدار شما ؛ حمید ترابی


نوشته شده در چهارشنبه 91/11/11ساعت 2:13 عصر توسط گروه پروازی شهدای گمنام شازند نظرات ( ) |
<      1   2      


کد قالب جدید قالب های پیچک